7 DECEMBER 2001. - Ministerieel besluit houdende de lijst van documenten die doorgestuurd moeten worden bij de indiening van een aanvraag voor een sociale woning.
Art. 1-2
Artikel 1. Om de maatschappijen toe te laten de ontvankelijkheid van een woningaanvraag te beoordelen, zijn de aanvragers verplicht als bijlage bij het behoorlijk ingevulde en waar nodig door alle gezinsleden ondertekende aanvraagformulier, de volgende documenten te verstrekken :
- het inkomensbewijs voor alle gezinsleden die geen kind ten laste zijn;
- een bewijs op naam van het organisme dat de kinderbijslag uitbetaalt voor alle kinderen ten laste;
- een document waaruit blijkt dat minstens één van de gezinsleden is ingeschreven in het bevolkings- of vreemdelingenregister;
- de gezinssamenstelling of een getuigschrift van verblijfplaats afgeleverd door een gemeentebestuur of een openbare instelling die deze bevestigt.
Art. 2. Van de kandidaat-huurders mag geen enkel ander document geëist worden om de ontvankelijkheid van hun kandidatuur vast te stellen.
Brussel op 7 december 2001.
De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, bevoegd voor Werkgelegenheid, Economie, Energie en Huisvesting,
E. TOMAS
De Staatssecretaris van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, bevoegd voor Huisvesting,
A. HUTCHINSON